Strukturat veterinare në njësitë e qeverisjes vendore duhet të përcaktojnë vendndodhjen dhe të administrojnë tregjet e kafshëve të gjalla. Mospërputhja e kushteve, kontrolli i gjësë së gjallë që tregëtohet, dhe moskontrolli i lëvizshmërisë së kafshëve rrezikon edhe sigurinë e konsumatorit. Mos-rrespektimi i njërës prej hallkave, siç janë: çertifikata që përmban historikun e vaksinimit, sëmundshmërinë e kafshës, lëvizjen e saj, nëse shitet diku tjetër, etj. e kthen në informal procesin e tregtimit të kafshëve.
Ligji 10 465, datë 29/09.2011, “Për Shërbimin Veterinar në Republikën e Shqipërisë”, neni 54, pika b përcakton qartë përgjegjësinë e pushtetit vendor në organizimin e tregjeve të kafshëve të gjalla.
Nga kontrollet e ushtruara në pjesën më të madhe të njësive vendore rezulton se tregtimi i kafshëve kryhet jashtë kushteve hidro-sanitare, në vende të papërshtatshme, dhe pa mbikqyrje, çka mund të dëmtojë proçesin e gjurmueshmërisë së kafshëve, duke qenë se kjo mënyrë tregtimi mund të lërë hapsira për abuzime. Kafshët që tregtohen mund të mos jenë të shoqëruara me çertifikatën mjekësore; po kështu mund të mungojë historiku i lëvizjes së kafshës nga njëri vend në tjetrin, çka mund të sjellë boshllëqe në sistemin e regjistrimit.
Vendimi i Këshillit të Ministrave nr. 230, datë 20.03.2013 “për përcaktimin e funksioneve, detyrave specifike dhe standarteve të shërbimit veterinar të qeverisjes vendore” në pikën 3 të tij sqaron se si bëhet përcaktimi i vendndodhjes dhe administrimi i tregjeve të kafshëve të gjalla. “Njësitë e qeverisjes vendore përcaktojnë dhe bëjnë publike zonat e përshtatshme për ngritjen dhe funksionimin e tregjeve të kafshëve të gjalla në territorin që ata mbulojnë.
Gjatë këtij përcaktimi duhet të ruhet distanca e përshtatshme e vendndodhjes së tregjeve nga qendrat e banuara në një largësi minimale prej 5 km nga vija e verdhë e këtyre qendrave, si dhe lidhja e përshtatshme e tyre me rrugët nacionale, me qëllim mënjanimin e pengesave në qarkullimin rrugor”.
Njësitë e qeverisjes vendore, nëpërmjet strukturave të tyre veterinare, verifikojnë dhe mbikqyrin që këto tregje të plotësojnë kushtet e mëposhtme:
Po kështu udhëzimi përcakton se duhet të ketë një subjekt që administron tregun e kafshëve të gjalla, ndërkohë që një pjesë e mirë e tregjeve nuk funksionojnë në këtë mënyrë, çka rrit mundësinë për evazion fiskal (në rastet e shitjes së kafshës, prerja e një kuptoni tatimor) të ardhurat do të shkonin në arkën e shtetit.
“Subjekti, i cili ka në administrim tregun e kafshëve të gjalla, dorëzon tek mjeku veterinar i njësisë së qeverisjes vendore, të pranishëm në treg, dokumentacionin e shoqërimit të kafshëve, numrat e identifikimit apo matrikujt e tyre”- thotë VKM.
Mjeku veterinar, bazuar në dokumentet e dorëzuara sipas pikës 4 të kreut III të këtij vendimi, regjistron në regjistër apo në bazën elektronike të të dhënave, të miratuar nga autoriteti kompetent dhe e mban për një periudhë jo më të gjatë se 3 vjet, të paktën informacionin e mëposhtëm:
Ky informacion është përgatitur në kuadrin e projetit “Digjitalizimi i sektorit të blegtorisë” me mbështetjen e Organizatës Ndërkombëtare të Punës - ILO dhe KASH. Informacioni u përgatit nga Prof. Assoc. Anila Kopali, PhD.
Shpërndaj në rrjetet sociale:
Abortet, apo ndërprerja e parakohëshme e barrsmërisë tek të imtat përbën një shqetësim të konsiderueshëm, pasi ato shkaktojnë humbje të mëdha ekonomike në fermat që i mbarështojnë ato
Lexo më shumëNdër patogjenët (shkaktarët) kryesorë që bëhen shkak për një barrsmëri të pasuksesshme tek të imtat mund të përmendim:
Lexo më shumëFermat urbane nxisin sipërmarrësit dhe sigurojnë një mundësi për inovacionin
Lexo më shumëSa i rëndësishëm është plehu organik në aktivitetin bujqësor dhe më gjërë?
Lexo më shumë